Followers/Kutomassa kanssani

Saturday, 17 December 2011

Olisinko minä se valittu????

En ole uskaltanut kirjoittaa tästä mitään tänne.Nyt uskallan paljastaa tämän.Novitalla oli vapaa työpaikka, heidän LankaDeli myymälässä ja minä hain tätä paikkaa. Ilmoitus oli laitettu 17.11.2011, ja mietin asiaa viikonlopun yli, ja päätin sitten että kyllä minun on pakko hakea sitä, kun olisi unelmatyö ja vaatimukset olivat kohdillaan.

Oletko sinä Novita LankaDelin uusi asiakaspalveluhenkilö? Oli hakemuksen kysymys. Vastasin tietysti että olisi.

No sitten meni pari päivää ja sain soiton että tervetuloa haastatteluun, olin ihan onnessani että pääsin haastatteluun. Sitten haastattelun jälkeen ei kuulunut mitään, odotin viikon, odotin toisen viikon ja sitten vihdoin eilen tuli soitto asiasta. Valitettavasti minua ei valittu:( Totta kai harmittaa, mutta olen kyllä iloinen että pääsin noin pitkälle ja että uskalsin hakea. Ehkä sitten ensi kerralla. Minulla on kuitenkin vielä ihana lempi harrastus jäljellä ja mukava vakituinen työ, joten en menettänyt mitään tässä :)

Mukavaa lauantaita!

Kuva on Novitan Lankadelistä

3 comments:

  1. Minusta se on jo pitkälle, kun pääsee edes sinne haastatteluun! Ehkä sitten ensi kerralla olisi sinun vuoro. :)

    Mukavaa viikonloppua!

    ReplyDelete
  2. Olen samaa mieltä,että hienoa kun uskalsit hakea paikkaa ja pääsit haastatteluun. Ehkäpä se on seuraavalla kerralla sitten sinun paikkasi!

    ReplyDelete
  3. Olet kuitenkin hakenut paikkaa ja osoittanut kiinnostuksesi, tiedä vaikka se vielä poikisi jotain myöhemmin. Ei todellakaan menetä mitään, jos jättää hakemuksen!

    ReplyDelete