Followers/Kutomassa kanssani

Saturday, 31 December 2011

Minun käsityövuosi 2011:80 projektia ja n.15 kg lankaa

aika hurja luku. Minulla on vielä yhden lapaset puikoilla joten kun lisään sen niin tulos on melkein 15 kg lankaa. No varastoni on myös n 15 kg joten on minulla vielä lankaa jota voin kuluttaa. tuo 15 kg lankakulutus koostuu 80 projektista. Ainakin 11 pipoa, 11 sukkaparia, 11 lapaset ja 11 kauluri/kaulaliina löytyy projekteista.

Vuosi 2011 on minusta ollut hyvin antoisa, olen ollut nyt vuoden lelujen parissa ja hyvin olen viihtynyt töissä. Vapaa aika menee myös mukavasti kun on tämä blogi, neuleet ja virkkaustyöt. Ihana mies on edelleen vieressäni, ja hän on maailman ymmärtäväisin että tarvitsen laatuaikaa lankaprojektien kanssa. Hänkin on taiteilija joten ehkä tämä on päällimmäisin syy miksi ymmärrystä on.

Perustin Ravelryssä ryhmän: 12 hats in 2012(12 pipoa vuoden 2012 aikana) Tervetuloa mukaan ryhmään.

Huomenna on arvonnan aika. Onnea kaikille!

Ei muuta kun HYVÄÄ UUTTA VUOTTA kaikille lukijoille!




And to my english readers: HAPPY NEW YEAR!!!!! Next year I try to write more in englsih.

7 comments:

  1. ♥ Hyvää uutta vuotta ♥

    ReplyDelete
  2. Hyvää alkanutta vuotta. Kävin Ravelry:n puolella osallistumassa tempaukseesi ja sain sinne jo ensimmäisen myssynkin heti esille :)

    ReplyDelete
  3. Oi nytpä eksyin mielenkiintoiseen blogiin:)

    ReplyDelete