Followers/Kutomassa kanssani

Sunday, 11 December 2011

helpotus

Olen koko viikonloput+perjantain kärsinyt tukossa olevasta korvasta. Tilaan on liittynyt pientä kipua,mutta isoin ongelma on huono kuulo. En kertakaikkiaan kuullut melkeen mitään vasenmalla korvalla. Minulle yleensä käy vain näin kun olen lentänyt, mutta nyt olen ollut ihan maan tasalla koko ajan. No perjantai ja lauantai meni silleen että ajattelin että kyllä se avautuu kohta. Kun mitään ei tapahtnut niin kävin tänään apteekissa kysymässä neuvoja. Totesivat että minun kannattaa ostaa korvan puhdistus ainetta. No sitä sitten ostin ja riensin kotiin kokeilemaan. Ensimmäisen spay ruiskun jälkeen korva avautui vähän, mutta toisella hoitokerralla se sitten avautui kokonaan. Kuulen taas kaiken ihanaa.

Viikonlopun olen ahertanut käsitöiden parissa, tarkemmin useamman joululahjan kanssa. Viimeisin on että ajattelin jos tekisin huovutetut lapaset vironvillasta/pirtin kehräämön karstalangasta. Toistaiseki tämä on vain idea kun en tiedä a) millä puikoilla neuloisin niin että lapaset ovat sopivat, toinen ongelma on että en tiedä miten monta silmukkaa minä loisin. Ideoita otetaan siis vastaan. Ajattelin tehdä nämä miehelle jolla on aika isot kädet, ja sitten 2 teini pojalle.

Tykkäämme pingviineistä täällä meillä(ellei joku tätä tiennut) tässä tällainen hauska kuva pingviineistä, nyt heillekin voin neuloa paitoja :D

3 comments:

  1. Hyvä kun korvasi aukesi! Kamalaa kun ei kuule!
    Mukavaa joulunaslus aikaa sinulle :)

    ReplyDelete
  2. Hui, tuo on kyllä inhottavaa, jos ei kuule. Ja, jos on pelkkää huminaa kuulunut, niin ei kivaa..

    ReplyDelete
  3. Blessed Christmas to you and your family :))

    ReplyDelete