Followers/Kutomassa kanssani

Saturday, 26 November 2011

joulun odottelua, jouluun alle 1 kuukausi

Olen jouluihminen, tykkään joulusta. Saa olla läheisten kanssa ja nauttia hyvästä ruuasta ja toivon mukaan rauhasta. Joulusta on vaan tullut niin kaupallinen, ja minun mielestä siitä tulee koko ajan enemmän kaupallinen. Tämä on surrullista koska minusta joulu on sitä aikaa milloin muistaa kaikki läheiset vain sillä että syödään ja ollaan yhdessä. Tykkään toki antaa paketteja ja onhan se mukavaa saada lahjoja, mutta eihän se pitäisi olla se 1 juttu. Ennen joulua kaikki ihmiset juoksevat ympäri kauppoja etsimässä joululahjoja. Olen viimeiset 5 joulua ollut töissä myymälässä ja olen nähnyt sen hysterian omin silmin joka vuosi. Itse en tänä vuonna onneksi ole sillä puolella enää vaan voin nauttia "rauhallisesta" konttorista(on sielläkin vilinää mutta se ei ole sitä lahjojen etsimis hysteriaa). Tänä vuonna rakkaat saavat jonkun lahjan, mutta en lähde stressamaan kauppoihin(en ainakaan ajatellut). Tänään otin esiin joulukalenterin 2 sain töisä lahjaksi ja 1 olen ostanut itse. Eiköhän nämä riitä meille 2 joulukalentereiksi.

Rauhallista pikkujoulua, huomenna onkin jo ensimmäinen adventti.

No comments:

Post a Comment