Followers/Kutomassa kanssani

Sunday, 23 October 2011

Novitan sukkalehti ja virkatut sukat

tässä jonkin aikaa sitten ottamani kuva. Novitan sukkalehti on hyvin edustettu akateemisen ikkunassa täällä Helsingissä(tai oli ainakin viimeksi kun kävelin ohi)


Ja sitten asiaan...

Niin kuin moni muu olen aikaisemmin vain neulonut sukkia. Tiesin kyllä että voi virkata sukkia, mutta jostain syystä tämä kuulosti liian hankalalta. No, kun Novitan sukkalehdessä oli virkatut sukat ja ohje ei ollut hepreaa, niin päätin koilla. Ja kappas kappas, onnistuin. onhan tämä ihan sukan näköinen. Ainoa että sain kaventaa enemmän, koska minulla on ilmeisesi joko todella kapeat jalat tai sitten minun käsialani on todella löysä.



Tässä hyvin tumma kuva sukasta. Eilen sain valmiiksi 1, nyt pitää sitten tehdä toinen. Iso plussa on että sukkien virkkaaminen on nopeaa, joten nämä eivät varmaan jää viimeiseksi pariksi.

Tässä sitten kuva valmiista parista




Muuten viikonloppu on mennyt siivous puuhien kanssa, siivosin parvekkeen ja kaikki keittiökaapit. Syy että meillä on roskis lava pihalla minne sai heittää roinaa. Olen todella tyytyväinen että sain pois vähän roinaa. Siistin myös tämän blogin, uusi nimi ja tausta :)

1 comment:

  1. Kiva että Sinäkin innostuit! :) Itse olen virkannut jo kahdet sukat tässä muutamana päivänä :) Aika koukuttavaa hommaa...

    ReplyDelete