Followers/Kutomassa kanssani

Wednesday, 5 October 2011

Hulluttelemassa

Olen ehkä maininnut että työnantajani on Stokka, ja tänään meillä alkoi nämä tunnetut hullut päivät. Jokaisen stokkalaisen on töissä jossain myymälässä 1 päivän ja minä valitsin keskiviikon ja Jumbon tavaratalon. Olen töissä lasten puolella joten minut sijoitettiin lasten kenkä kassalle aamupäiväksi ja iltapäivän viikkasin sitten lasten vaatteita, ja vilinää kyllä riitti. Jumbon alueella asuu paljon lapsi perheitä ja sen kyllä huomasi.

Jaksoin juuri ja juuri käydä työpäivän jälkeen ostoksilla. Ostin 2 orkideaa, USB kovalevyn, ensi vuoden kalenterin ja 7 veljestä raita lankaa. Sitten sanoin kiitos ja näkemiin.ainoa ajatus oli että pitääkö minun vielä seistä,kävellä tai tehdä jotain. Jalkoja särki todella paljon 8 tunnun hulluttelun jälkeen, ja voin kyllä sanoa että vaikka minulla on jo 14 hulluja päiviä selkärangassa, niin on ne joka kerta todella rankkoja. Jalkoja särkee edelleen ja olen saanut istua nyt jo yli 4 tuntia ja ajatukset eivät oikein kulje. Huomenna odottaa tuttu ja turvallinen toimistotyö, ihanaa... nyt menen unten maille ja toivon että pääsen sängystä ylös huomenna eikä koko kroppa ole yhtä kipeä kuin nyt. Öitä ja Hu huuu.... Huomenna menen sitten keskustaan katselemaan lankaosastoa, ehkä sieltäkin tartuu mukaan lankaa.


2 comments:

  1. Nostan hattua! Aika hullu saa olla, jos moiseen hullunmyllyyn haluaa mennä sekaan, saati sitten mitä kaikkea henkilökunta joutuukaan kestämään... Huh.

    ReplyDelete
  2. Itse en ole koskaan käynyt ko. päivillä :) pitäiskö tänä vuonna tehdä poikkeus :) Aivan mielettömän upeita tuo aiemman postauksen tilkkupeitto-tempaus kuvat!!! On siinä peitto poikineen...mitä peitoille tapahtuu? lahjoitetaanko ne jonnekkin?

    ReplyDelete