Followers/Kutomassa kanssani

Wednesday, 7 September 2011

sukat ja flunssanen fiilis/flu? and socks

Toivon että se on vain tunne eikä flunssa oikeasti iske. Olin neulomassa minun polvisukkia ja meinasin nukahtaa kesken neulomisen, samalla iski kylmyys. Villasukat jalkaan ja fleese takki päälle. Sitten jalkojen päälle neulttu viltti. Mies toi heti vitamiinit ja teen minulle. Nyt kutittaa vain nenästä, mutta ei ole vilu. Toivon että tämä oli vain tunne ja olen terve. Sitä on kyllä liikellä kaikilla tällä hetkellä.

tässä minun sateenkaari povisukat jota neuloin.


Feels like I got a flu.Almoust fell asleep when I was knitting. Put on my wool socks and took some vitamines and tea. Hope it is just a feeling. Here you can see my socks that I am knitting at the moment. Lovely colors, the rainbow.

3 comments:

  1. Noista tulee kauniit sukat. Ihan pitsikuvio! Laitoin sen mun sukkien langan kommentteihini.

    ReplyDelete
  2. Tuleepa kaunis pitsikuvio! Toivottavasti selviät ilman flunssaa. Kovin sitkeää laatua tuntuu olevan nämä loppukesän flunssat :(

    ReplyDelete
  3. Upeat sukat ovat valmiostumassa.

    ReplyDelete