Followers/Kutomassa kanssani

Sunday, 25 September 2011

miksi en opi lukemaan ohjeita?

Siis minulle herää kyllä nyt kysymys että miksi minä en voi lukea neulonta ohjeita niin tarkasti että teen oiken. Olen nyt neulonut tätä Lanesplitter hametta ja aloin yhtäkkiä ihmetellä että teen kyllä kavennukset mutta hame ei kapene. Syy tein vääränlaisen kavennuksen(ohjeessa ssk ja tätä en tehnyt) ja olin neulonut niin paljon jo että en halunnut lähteä purkamaan hametta. Ensimmäisestä hameesta tului sitten Lanesplitter huivi. Saa lämmittää hartioita töissä. Värit ovat aivan upeat ja tässä on 115 g eri värisiä puroja.

Aloitin sitten uudestaan tekemään hameen ja tällä kertaa kavennukset meneät oikein :) Ehkä sitä virheistä oppii :)

Tässä pari kuvaa Lanesplitter huivista



3 comments:

  1. Ihanat värit ja kaunis huivi tuli =) Itse jätän pätevästi lukematta ohjeesta sellaiset asiat, kuin "toista mallikuviota x kertaa" ja ihmettelen miksi tulee liian pieni. Kerran tein pitsineule sukkaa ja ihmettelin miksi varresta tuli niin tönkkö kunnes tajusin lukea, että kaaviossa on vain joka toinen kerros kuvattuna, se jokatoinen olisi pitänyt neuloa pelkkää oikeaa =D Että sattuu sitä muillekin!

    ReplyDelete
  2. kiitos Pirjo lohdutuksesta, hyvä että sitä sattuu muillekin. Olen ihan tyytyväinen oikeaan hameseen, se ei ole vielä valmis mutta hyvin on edennyt.Kuvia tulee kun se on valmis.

    ReplyDelete