Followers/Kutomassa kanssani

Tuesday, 27 September 2011

5000 kävijän arvonta, aikaa Sunnuntaihin

Kommentoikaa tähän ja ossallistukaa minun blogini 5000 kävijän arvontaan(periaatteessa tällä on käynyt vielä enemmän, kävijälaskuri mutta tämä luku laskurin mukaan). Kertokaa vaikka kommentissa jokun kiva jutun tai mikä on teidän suosikki lanka. Sana on vapaa :)



Palkintona:Novitan pöllö lanka + pieni yllätyslanka(puikot etivät kuullu palkintoon.)

Arvonta suoritetaan 2.10. Kaikki osallistumaan.

11 comments:

  1. Kiva, haluan ehdottomasti arvontaan mukaan. Olen hyvin kaikkiruokainen lankojen suhteen.

    ReplyDelete
  2. Onnea upeasta kävijämäärästä! Mielellään mukana arvonnassa. Lempilankani on ehdottomasti Rowanin "hand dye-effect" sukkalanka. Mukava juttu... Onpa vaikeaa =) Mutta aurinko paistaa ja se on mukavaa!

    ReplyDelete
  3. Onnittelut kävijämäärästä!
    Nyt kaikista kivoin juttu on sienet! Tulin juuri päivittäiseltä sienireissulta runsaan saaliin kanssa ja toinen ilahduttava sieniasia on se, että pian pääsen kokeilemaan seitikkivärjäystä.

    ReplyDelete
  4. Ihanaa, arvonta! Mää oon messissä kans!

    Minä en oo vielä löytänyt ihan ehdotonta suosikkia lankojen suhteen. Pehmeät villalangat on ihania, tykästynyt olen myös bambulankoihin. Nyt kun talvi on tulossa, sormet syyhyävät kaikkien muhkeiden neuleiden perään.

    ReplyDelete
  5. Tuota lankaa mulla ei vielä olekkaan, joten ehdottomasti mukaan arvontaan. Lankahullu kun olen, niin kaikki langat ovat ihkuja.

    ReplyDelete
  6. Lankaa ei voi koskaan olla liikaa ;)

    Onnea kävijämäärän johdosta!
    Oikein lämmintä syksyä!

    ReplyDelete
  7. Ei hassumpaa tuo Pöllö-lankakaan. Minun suosikkilankojani ovat KAIKKI langat, varsinkin jos se on punaista :)
    Onnea blogillesi kävijämäärästä ja tietenkin tahdon arvontaan mukaan.

    ReplyDelete
  8. Onnea kävijämäärästä!
    Osallistun aivan innoissani arvontaasi :)
    Minun suosikkilankani taitaa olla aina se, jota kaupassa hiplailen. Onhan siinä sitten hyvä syy ostaa se :)

    ReplyDelete
  9. Onnea blogillesi kävijämäärästä! Kivaa lankaa on itse asiassa juuri nuo Novitan pätkävärjätyt, joten arvontasi on aivan ehdoton. Dropsin Alpakasta tykkään myös, mutta kaksinkertaisena neulottuna.

    ReplyDelete
  10. Onnea kävijämäärästäsi!Pöllö lanka näyttää kivalta! Muutenkin käytän Novitan lankoja joten odottelen kovasti josko pääsisi tuota neulomaan!

    ReplyDelete
  11. Tulin linkin kautta katsomaan maailman suurinta peittoa, kiitos kuvista :) Onnea suurelle kävijämäärälle, ja pirteää syksyn sunnuntaipäivää sinulle. Mukavaa, kun löytyi arvonta :)

    ReplyDelete