Followers/Kutomassa kanssani

Tuesday, 16 August 2011

Tunnustus/uusi ihana käsityökirja kirjahyllyyn/Award/New knitting book

Tilasin sunnuntaina Sata kansanomaista kuviokudinmallia kirjan, tekijä on Eeva Haavisto. Olen todella iloinen että löysin kyseisen kirjan kun olin nähnyt ihanan hienoja kirjoneule lapasia eri blogeissa, ja kun kyselin malli oli tästä kirjasta. En ole vielä ehtinyt aloittaa mitään lapasia, lanka on kyllä jo hankittu.


Huomaatte ehkä että olen uudistanut blogin ulkonäköä hieman, uusi taustakuva, design. Toivottavasti tämäkin on mieluisa. Olen ihan yllättynyt että minulla on peräti 47 lukijaa, suuri kiitos. Tarkoittaa että en kirjoittele itselleni näitä juttuja.

Tänään oli sen verran rankka työpäivä että olen vain jaksanut tehdä 3 ruutua minun dominoneule ponchoon, mutta ei sitä joka päivä jaksa neuloa. Meinasin vain nukahtaa kun rentouduin neuloessa. Huomenna on uusi päivä.

____________________________________________________

On Sunday I ordered a new Knitting book. Got the book today and I am much exited to be the owner of it. The book is over 50 years old originally, but it is republished in 2008. Now I have 100 beautiful fair isle/two color knitting mittens that I can do.

I also redid my blog, new wallpaper/background and style. Today I only knitted 2 bits for my poncho. Had a long day at work. But tomorrow is a new day.

Tunnustus/Award


Tunnustuksen tehtäviin kuuluu kiittää tunnustuksen antanutta, vastata 10 kysymykseen ja jakaa tunnustusta eteenpäin 10 ihanaan blogiin sekä tiedottaa ko. blogeja asiasta. Tässä kysymykset ja vastaukseni niihin:

1. Suosikkiväri/Favorite color: Punainen ja liila/Red and purple...
2. Suosikkieläin/Favorite animal: Koira/Dog
3. Suosikkinumero/Favorite number: 22
4. Suosikki alkoholiton juoma/Favorite non alcohol drink: Vesi/Water
5. Facebook vai/or Twitter? Facebook
6. Intohimosi/Passion:neulonta ja virkkaus=langat/knitting and crochet=yarn
7. Saada vai antaa lahja Give or get a present? Antaa/give
8. Suosikkikuvio/Favorite figure: Isoäidinneliö :)/Granny square :)
9. Suosikkiviikonpäivä Favorite day od the week: Lauantai/Saturday
10. Suosikkikukka/Favortite flower: ruusu/rose

You have to give this award to 10 so here are my 10:

1. Виктория
2. kun itse tekee,niin saa mitä sattuu
3.Bev
4.pattas
5.lila
6.crochet attic
7.sirpa
8.lankahamsterin tunnustukset
9.kardemumman talo
10. Kaikille lukijoille/to all my readers




6 comments:

  1. Ihana kirja, mulla on tuo sähköisessä muodossa :)

    Blogiuudistus on myös ollut onnistunut

    ReplyDelete
  2. Ihana kirja, on myös hankintalistallani. Huomenna on uusi päivä, onneksi nukkuminen auttaa... Onnittelut tunnustuksesta.

    ReplyDelete
  3. Tuota kirjaa olen harkinnut, mutta vielä harkinnan asteella :)

    Kiitos kovasti tunnustuksesta :)

    Mukavaa viikkoa sinulle!

    ReplyDelete
  4. It is always exciting to get a craft book in the mail :) I hope you have fun making things from it :))

    ReplyDelete
  5. Tuo kirja pitäis kyllä hankkia itellekin, vaikuttaa oikein namulta:)

    Kiitti blogivierailuista! Kivaa, että viihdyt:)

    ReplyDelete
  6. Tausta näyttää tosi kivalta, onneksi olkoon onnistuneesta tuunauksesta! Kiitos tunnustuksesta, olen ihan otettu!!

    ReplyDelete