Followers/Kutomassa kanssani

Sunday, 21 August 2011

poncho,kirjoneule lapanen ja IKEA kuvasto

Tämän viikonlopun aikana olen saanut valmiiksi elämäni ensimmäisen kirjoneule lapasen. Lapanen tarvitsee tietysti vielä parin, mutta olen iloinen jo tästä saavutuksesta. Malli Eeva Haaviston kirjasta.


Poncho on myös edistynyt.Nyt olen jo saanut monta riviä tehtyä, mutta en ole vielä edes puolessavälissä. Nyt menen lukemaan IKEA kuvastoa, tykkään aina selta sitä.





Postissa sain tämän ihanan neuletyynyn. Olin voittanut sen Red dragonin blogissa. Kiitos paljon.

____________________________________________________

During the weekend I have made one mitten. My first two color mitten. Still needs a pair. My poncho is also progressing, sadly I am not yet even half way. Now I am going to read the new IKEA catalogue.


4 comments:

  1. Olen katsellut tuota samaa kirjaa jujukerhosta. Saattaapa mennä tilaukseen, kivan näköinen tuo tekemäsi lapanen. Samoin tuo dominobontso!

    ReplyDelete
  2. Mukavan näköistä käsityötä tulossa :).

    Minäkin vietin eilisillan Ikean kuvastoa selaten, aina vain ihmettelen niitä mahtavia ideoita...

    ReplyDelete
  3. Hienot kirjoneule lapaset tulossa! Minäkin olen tilannut tuon kirjan ja selaillut sitä että mistäköhän alottaisi. Mutta kun on noita edellisiäkin käsitöitä vielä kesken. Pontso näyttää myös hienolta:D

    ReplyDelete
  4. Upeat lapaset ja pontson alku näyttää tosi hyvältä.

    ReplyDelete