Followers/Kutomassa kanssani

Friday, 22 July 2011

kävin lankakaupassa...tässä saalis

Kiitos kaikista kommenteista. Olen päättänyt että tämä on hihaton ja koska tämä on minun käytössä enemmän tunika kuin mekko, niin en myöskään pidennä sitä. Virkkaan vain reunat niin että siitä tulee siistimpi.

Päivän lankasaalis Novitan lankadelistä.

Juttelin ihan niitä näitä tänään uuden työkaveri kanssa, ja sanoin että jos hän tykkää käsitöistä niin piipahda täällä blogissa. Niin hän teki ja hän ihastui minun isoäidin neliö sängynpeittoon ja pyysi että minä tekisin hänellekin päiväpeiton.(ei tietenkään ilmaiseksi, hän maksaa langat ja työvaivan :)).Nyt minulla on ensimmäinen asiakas, ja minun tunikaska jäi yli 20 palaa joten ei muuta kuin jatkamaan siitä. Sain vapaat kädet, kriteeri on että peitto on mahdollisemman värikäs.

Töiden jälkeen kävin sitten Novitan lankadelissä. Tässä lankasaalis.Kaikki muut ale lankoja(jos pussilanka on ale lanka) paitsi 7-veikka linnut pöllö.Nämä langat menevät työkaverin peittoon(7-veikat siis). Itselleni ostin 4 kerää puro Batik lankaa.

Tämän kesän ale korista löydetyt langat(kuvasta puuttuu vielä 8 kerää Novita isoveli lankaa)

2 comments:

  1. Hi there Linda, Lovely lot of wool, what are you going to make with it :))
    Hope your have a great day/weekend:))

    ReplyDelete
  2. hi Pattas, I will make a huge granny square blanket. My work friend ordered a bed cover, so I am trying to calculate how much yarn I need. Went to the yarn shop and bought all that wool yarn on sale. Was in such a hurry that I just wrote my post in Finnish,sorry.Have a nice weekend.

    ReplyDelete