Followers/Kutomassa kanssani

Wednesday, 15 June 2011

Kyhäilyä-stressi,ahdistus...

Sorry this text is going to be only in Finnish

Siis tämä Kyhäily alkaa kyllä olla aika stressaavaa puuhaa, erityisesti kun minulla on viimeinen työviikko menossa ennen lomaa. Saan koko ajan uusia tilauksia pöydälle, jotka pitää saada koneelle (olen siis ostoassistentti, ja alueeni on lelut.en viitsi mainostaa missä firmassa). Töissä on siis stressaavaa, ja kun tulee kotiin sitä vain miettii että mitä minä nyt aloitan, vielä 10 päivää jäljellä(onneksi vain 2 työpäivää jäljellä ennen lomaa). Ehkä tämä stressi ja ahdistus loppuu kunhan loma alkaa, tai sitten ei.

Miten te muut onnistutte ongelmitta keksimään jotain uutta joka päivä. Eilen illalla sain vasta aloitettua neulettani kymmenen uutisten kohdalla kun iski paniikki että en luovuta, keksintö oli Muumi Hattivatti pehmo(joka on vielä kesken).

Kyhin alku meni hyvin, sain projekteja valmiiksi, mutta nyt olen vain saanut tämän toisen parvekematon valmiiksi päivässä. Kai tämä tästä. Tänään sain sentään uuden kahvikupin, jonka tilasin jenkeistä. Lanka teema. Toivottavasti T-paita ja kassi tulevat kohta. Taidan lopettaa tähän ja mennä selailemaan neulelehtiä taas uudestaan, en ole vielä aloittanut mitään tänään. Ajatuksena oli joku helppo amigurumi. Jäi ajatukseki,tein pienen suojapussin kännykälle :)

9 comments:

  1. Minä en ole itse tuossa kyhäilyssä mukana. Ja syy on juurikin se, etten tiedä, ehtisinkö saada valmiiksi tai edes aloitettua tarpeeksi monta työtä tuossa ajassa. Ja ressihän siitä sitten iskisi. ;D

    Mutta sulla näyttää sujuvan ihan hyvin. Nyt vaan tsemppaat! :)

    Minä ihailen taustalla kyhäilijöiden töitä, ehkä osallistun tällaisiin itsekin sitten joskus, kun lapset on vähän isompia ja aikaa jää enemmän.

    ReplyDelete
  2. Kiva kun löysin sinut tuolta Idea-lootani kautta.
    Minä voisin kyllä aloittaa uuden työn vaikka vuoden jokaisena päivänä, eri asia kuka ne tekisi valmiiksi :)Eihän näistä stressiä kannata ottaa :)
    ( Minäkin olen ollut naimisissa turkkilaisen kanssa, mutta nyt jo erottu.)

    ReplyDelete
  3. Stressiä pukkaa täälläkin välissä, vaikken käy edes töissä ja olen aloituksissakin päivän edellä. Minulla oli alunperin lista, jossa oli vinkkejä niille päiville kun en keksi mitään järkevää aloitusta, mutta ne tuntuu kaikki niin isotöisiltä, kun ajattelee, että kaikki pitäisi olla valmiita heinäkuun loppuun mennessa.

    Voi, olisinpa mustekala. Muutama extrakäsi ei olisi pahitteeksi. :D

    ReplyDelete
  4. Älä ota mitään kauheeta stressiä, sitten ei ainakaan tuu mitään. Ihan rauhallisesti vaan. Hiljaa hyvää tulee. Ton stessin takia mä en lähtenyt KYHäilyyn mukaan. Helppo se on täältä sanoa. Kyllä se siitä usko pois!:)

    ReplyDelete
  5. Hyvin sinulla menee. Ja jos ei mitään keksi niin muiden blogien selailu saattaa auttaa asiaa. Itselläni on se onni, että olen juuri nyt lomalla niin kerkeän tekemäänkin. Vaikka sitten alkuyöstä, kun olen saanut tyttöni nukkumaan, mutta tuossa heinäkuussa, kun pitäisi saada kaikki valmiiksi voi se ongelma iskeä, kun töiden ohella pitää tehdä nämäkin ;)

    ReplyDelete
  6. Älä ressa, käsityöläisellähän pitää olla ainakin viisi keskeneräistä työtä :)
    Kiitos, kun tulit höpötyksieni lukijaksi ja käsitöitteni katselijaksi :)

    ReplyDelete
  7. Kyh-tukea täältäkin! Ei nyt oteta mitään turhaa stressiä, aloittelet mitä aloittelet ja sitten kun sinulla on loma niin tilanne on jo toinen. Minulla tilannetta helpottaa se, että olen ollut koko ajan lomalla ja tiedän vielä lomani jatkuvan heinäkuunkin niin, että sikäli olen hyväosainen. Mutta vinkki: tiskiliinaa vaan kehiin: ne palestavat välillä. Minä ainakin olen huomannut sen.

    ReplyDelete
  8. Sullahan on jo monta KYHiä valmiina. Ei hätää :-)
    Liika stressi pois. Eikä haittaa vaikka ei aloittaiskaan ihan kaikkia 25 työtä. Eikä haittaa vaikkein iitä saisi valmiiksikaan.
    Mun vinkkini on pieniä töitä, pieniä töitä :-)
    Tsemppiä!

    ReplyDelete
  9. kiitos kaikkille kommenteista, stressi ja ahdistus poistui heti kun olin kirjoittanut tämän jutun. Nyt on ollut vapaa ilta kun kävin Bon Jovin keikalla,siirsin siis yhden työn. Motto on että kaikki 25 on aloitettu juhannukseen. Öitä, L.

    ReplyDelete